Termeni si conditii

1. DISPOZITII GENERALE

1.1 www.primas.ro este site-ul oficial al Noblesse Group International SRL, cu sediul in Bucuresti, Str. Sfintilor, Nr. 7, Sector 2, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/5397/2019, Cod Unic de Inregistrare: RO14430091, denumita in cele ce urmeaza “Primas Home”.

1.2 Site-ul are ca scop asigurarea pentru toti cei interesati  de informatii cu privire la produsele Primas Home , precum si oferirea posibilitatii plasarii de comenzi online. Site-ul este operat si administrat de catre Noblesse Group International SRL.

1.3 La momentul la care vor exista campanii promovate de Primas Home, persoanele interesate vor fi rugate sa consulte regulamentele aferente acestora, din sectiunea dedicata.

1.4 Accesul la prezentul site precum si folosirea acestuia sunt permise numai in concordanta cu termenii si conditiile de mai jos, precum si cu prevederile legale aplicabile.

1.5 In cazul in care nu sunteti de acord cu conditiile de utilizare ale site-ului, care implica inclusiv prelucrarea datelor cu caracter personal de catre Primas Home, va rugam sa nu utilizati acest site.

1.6 Plasarea unei comenzi prin intermediul site-ului Primas Home semnifica acceptul dumneavoastra cu privire la prezentul document. Acordul este dublat si prin bifarea in mod corespunzator la momentul crearii unui cont a casutei aferente mesajului “Prin inregistrare declar ca sunt de acord cu termeni si conditii”. In cazul in care vizitatorul sau clientul nu este de acord si/sau nu accepta prezentul document privind termeni si conditiile va trimite un e-mail pe adresa contact@primas.ro cu precizarea motivelor si/sau solicitarilor de realizare a modificarilor intervenite.

2. DEFINITII

2.1 CAMPANIE – actiunea de a expune in scop comercial, un numar  de produse pentru o perioada limitata, stabilita de catre Primas Home.

2.2 CLIENT – orice persoana fizica care a implinit varsta de 18 ani sau persoana juridica care acceseaza site-ul Primas Home, prin crearea si utilizarea unui Cont si care si-a exprimat acordul cu privire la prezentul document.

2.3 COMANDA – reprezinta intentia cumparatorului de a achizitiona produse de pe site, transmisa Vanzatorului, prin intermediul site-ului.

2.4 CONT – sectiunea din site formata din campuri destinate completarii cu adresa de e-mail si o parola ce permite Clientului transmiterea Comenzii. Contul contine informatii despre Client, inclusiv un istoric al comenzilor acestuia.

2.5 CONTRACT – inseamna prezentul document, Termeni si conditii si stabileste conditiile generale de vanzare online a produselor de catre Primas Home, precum si drepturile si obligatiile Vanzatorului si ale Clientului/Cumparatorului si produce efectele unui contract incheiat la distanta intre Vanzator si Cumparator, incepand cu momentul transmiterii de catre Primas Home a confirmarii acceptarii Comenzii.

2.6 COS DE CUMPARATURI – forma online a cosului compus din totalitatea produselor selectate de catre Client/Cumparator din site in vederea achizitionarii.

2.7 CUMPARATOR – Clientul care efectueaza o Comanda.

2.8 COMENZI CLIENTI – reprezinta totalitatea datelor stocate in legatura cu achizitiile anterioare.

2.9 OFERTE – reprezinta sectiunea din cadrul contului de client ce contine raspunsul Vanzatorului cu privire la solicitarea adresata de Cumparator pentru produsele sale si ale caror detalii referitoare la stoc pot fi afisate doar in urma unei cercetari efectuate de Vanzator.

2.10 NEWSLETTER – mijloc de informare periodica utilizat de Vanzator, exclusiv electronic, pentru a oferi detalii referitoare la produse si/sau la promotii desfasurate intr-o anumita perioada.

2.11 PRODUS – orice articol afisat pe site, care in momentul plasarii comenzii este disponibil si urmeaza a fi livrat catre Cumparator in baza comenzii acestuia. In spatiul site-ului, produsele se regasesc grupate pe categorii si pot fi afisate detaliat pana la nivelul de pagina produs, care afiseaza caracteristicile individuale ale produsului selectionat. Disponibilitatea si restrictiile aplicabile Produselor comandate din Site vor fi afisate individual pentru fiecare produs in parte.

2.12 SITE – domeniul www.primas.ro.

2.13 TAXA DE LIVRARE – suma pe care Clientul o datoreaza Vanzatorului ca urmare a livrarii produselor comandate prin intermediul site-ului.

2.14 TRANZACTIE – incasarea sau rambursarea unei sume rezultate din vanzarea unui produs de catre Primas Home.

2.15 Primas Home – Noblesse Group International SRL, cu sediul in Bucuresti, Str. Sfintilor, Nr. 7, Sector 2, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/5397/2019, Cod Unic de Inregistrare: RO14430091.

3. CONTINUT

3.1 Site-ul este specializat in vanzarea online a produselor home deco.

3.2 Utilizatorilor acestui site le este in mod expres interzis sa foloseasca atat site-ul cat si serviciile puse la dispozitie prin intermediul acestuia, in scopul incarcarii, descarcarii, publicarii sau transmiterii oricaror informatii al caror continut este ilegal sau contrar bunelor moravuri si ordinii publice (de exemplu: este defaimator, ofensator, amenintator, abuziv, vulgar, obscen, afecteaza dreptul la intimitate al altor persoane, indeamna la violenta sau la ura rasiala, etnica ori are un caracter intimidant).

3.3 Prezentul document stabileste conditiile contractuale aplicabile tuturor achizitiilor efectuate prin intermediul site-ului Primas Home, in baza si cu aplicarea prevederilor OUG nr. 34/2014 care transpun la nivel national prevederile Directivei 2011/83/UE a Parlamentului European si a Consiliului din 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.

3.4 Primas Home isi rezerva dreptul de a modifica continutul, structura si modul de accesare ale site-ului in functie de schimbarile care au loc cu privire la produsele si ofertele postate pe site si de propriile proceduri interne. Continuarea folosirii site-ului prin comandarea si achizitionarea de produse echivaleaza cu acceptul clientului. In cazul modificarii prezentului document, Primas Home nu va informa Clientul/Cumparatorul cu privire la acest lucru.

4. INREGISTRAREA CLIENTULUI

4.1 Orice client, persoana fizica cu varsta minima de 18 ani implinita sau o persoana juridica se poate inregistra prin crearea unui cont, completand campurile existente pe site-ul Primas Home. De asemenea, ca regula generala, inregistrarea unei comenzi pe site necesita, in prealabil, crearea unui cont ce contine date valide. Prin exceptie, comenzile pot fi plasate si prin intermediul telefonului.

4.2 In vederea efectuarii unei comenzi, persoana fizica care a implinit varsta de 18 ani, respectiv persoana juridica se va inregistra pe site prin crearea unui cont, indicand tipul contului, tara, nume, prenume, e-mail, telefon si parola asociata contului.

4.3 In momentul inregistrarii unei comenzi pe site, cumparatorul isi da in mod implicit acordul cu privire la modalitatea in care Primas Home ii va transmite detaliile legate de comanda precum si confirmarea acesteia. Contractul se considera incheiat in momentul in care cumparatorul va primi confirmarea existentei produselor si procesarea comenzii prin intermediul e-mail-ului. Inregistrarea pe site, precum si plasarea unei comenzi implica acordul implicit al Cumparatorului cu privire la Termeni si Conditii si la modalitatea prin care i se vor comunica de catre Primas Home detalii legate de Comenzi.

4.4 Clientul este singurul responsabil pentru consecintele care decurg din utilizarea Site-ului, precum si pentru orice daune de orice natura, in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniu. Primas Home isi rezerva dreptul de a restrictiona/suspenda posibilitatea Clientului/Cumparatorului de a plasa comenzi pe Site, in cazul in care considera ca actiunile acestuia in site i-ar putea cauza vreun prejudiciu. Intr-o astfel de situatie, clientul/cumparatorul se poate adresa la adresa contact@primas.ro

4.5 Primas Home poate publica pe site informatii despre Produse si/sau promotii valabile intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil. Primas Home isi rezerva dreptul de a refuza orice comanda din motive legitime.

4.6 Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor disponibile pe site (imagini statice/dinamice/prezentari multimedia etc.), sunt cu titlu exclusiv de prezentare si nu reprezinta o obligatie contractuala a Vanzatorului, ci exclusiv o modalitate de prezentare, avand scop informativ, iar produsele livrate pot suferi mici modificari fata de produsele si descrierile prezentate pe site.

4.7.In cazul in care Clientul considera ca nu are suficiente informatii despre produse sau acestea sunt considerate incomplete sau neconcludente trebuie sa solicite informatiile necesare vanzatorului inainte de plasarea comenzii si efectuarea platii . Prin plasarea comenzii si efectuarea platii , Clientul a inteles si a acceptat aceste conditii .

5. COMANDA ONLINE

5.1 Pentru a plasa o comanda online pe site, clientul/cumparatorul trebuie sa parcurga urmatorii pasi:

5.1.1 Sa se autentifice, iar in cazul in care clientul nu dispune deja de un cont de client in site, acesta trebuie sa isi creeze un cont.

5.1.2 Sa adauge produse in cos prin selectarea butonului “Adauga in cos” ori de cate ori identifica produse pe care doreste sa le comande imediat. Produsele adaugate vor fi afisate in sectiunea Cosul meu din partea superioara a site-ului. Produsele disponibile imediat pentru a fi comandate sunt cele al caror pret este afisat pe site-ul Primas Home. In cazul in care un produs nu are pretul afisat pe site-ul Primas Home, acesta nu este disponibil pentru a fi comandat imediat. In cazul in care Cumparatorul va opta pentru achizitionarea unor astfel de produse, Vanzatorul va primi solicitarea acestuia, iar ulterior, in urma verificarilor interne, va comunica pe e-mail Cumparatorului, pretul, disponibilitatea si termenul de livrare al produsului. In situatia in care produsul este disponibil, Cumparatorul va fi anuntat in mod corespunzator, iar comanda va fi in mod automat plasata si pentru acel produs.

Odata adaugat produsul in cosul de cumparaturi si parcurse toate etapele, inclusiv inregistrarea platii, comanda este considerata ferma.

Produsele prezente pe site-ul Primas Home sunt cu titlu informativ si ele pot suferi mici modificari in realitate. Informatiile cu privire la specificatiile produselor sunt cele prezente pe site, iar orice informatie sau nelamurire a clientului/cumparatorului, se solicita inainte de plasarea comenzii.

5.1.3 Sa selecteze adresa pentru livrare, modalitatea de facturare, sa selecteze modalitatea de plata (card sau ordin de plata) si, eventual, daca detine un cod pentru discount sa il introduca (acestea sunt emise de Primas Home si pot fi diferite in continut).

5.2 In pagina Comenzile mele, clientul poate sa verifice detaliile comenzii: numarul comenzii, data, total comanda, status comanda, adresa de livrare si produsele comandate. Dupa trimiterea comenzii, cumparatorul/clientul va primi confirmarea comenzii pe e-mail .

5.3 Expedierea comenzii depinde de disponibilitatea produselor in stocurile furnizorilor Primas Home sau aflate in productie. In eventualitatea in care apar dificultati de aprovizionare, daca produsele nu se mai afla in stoc sau nu se mai produc, Primas Home va avea dreptul de a informa clientul cu privire la acest lucru in maxim 3 zile de la primirea notificarii de la producator. Daca se doreste livrarea prin inlocuirea produsului, livrarea fara produsul lipsa sau rambursarea sumei inapoi, clientul/cumparatorul poate solicita acest lucru. In situatia in care clientul nu poate fi contactat sau nu raspunde contactarii pentru confirmarea noului format al comenzii, aceasta va fi furnizata prin excluderea produsului lipsa si prin modificarea pretului in mod corespunzator. Diferenta de bani se va rambursa clientului in contul confirmat de acesta in maxim 5 zile lucratoare pe email : contact@primas.ro

5.4 Preturile afisate pe website-ul Primas Home www.primas.ro  pot includ taxa de transport conform specificatiilor valabile pe site in momentul achizitiei pentru fiecare produs in parte. Transportul produselor va fi asigurat pana la adresa de livrare specificata in comanda (in situatia in care este un bloc/cladire de birouri pana la strada ce asigura accesul la cladire; in situatia in care este o casa, transportul este asigurat pana la strada unde aceasta este amplasata si care permite accesul autoturismului/curierului destinat livrarii).

TVA-ul pentru produsele comandate va fi calculat si evidentiat in mod corespunzator Cumparatorului/Clientului in cadrul fiecarei comenzi/facturi.

In situatia in care Cumparatorul/Clientul opteaza si pentru asigurarea montajului de catre Primas Home, acesta va contacta reprezentantii Primas Home pentru a solicita acest serviciu suplimentar contracost. Costul montajului reprezinta 5% din valoarea produselor achizitionate la care se adauga cheltuieli de deplasare si cazare , daca locatia este in afara orasului Bucuresti .

5.5 Prin finalizarea comenzii, clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte si complete, inclusiv adresa de livrare si confirma ca a implinit minim 18 ani.

5.6 Fiecarei comenzi plasate in site i se va atribui un numar unic de comanda, numar care poate fi folosit in urmarirea si identificarea acesteia. Comenzile pentru produse care nu au pretul afisat si pentru care urmeaza a fi primita o confirmare ulterioara, vor primi numar distinct de comanda evidentiat in mod corespunzator in sectiunea “Comenzi clienti”.

5.7 Comanda odata plasata si achitata nu va putea fi anulata sau modificata. Cumparatorul declara ca intelege acest aspect si isi asuma intreaga responsabilitate la momentul plasarii unei comenzi.

5.8 Primas Home poate anula comanda efectuata de catre Cumparator, notificandu-l in acest sens prin orice mijloc de comunicare (telefon, email etc.), fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese si cu returnarea sumelor in contul din care a fost efectuata plata in maximum 14 zile, in urmatoarele cazuri:

·         datele furnizate de catre client/cumparator pe site sunt incomplete si/sau incorecte, si, contactat telefonic, furnizeaza in continuare date incomplete si/sau incorecte;

·         existenta unui caz de forta majora, astfel cum este definit mai jos;

·         lipsa produselor in stoc, cumparatorul urmand a fi contactat in prealabil in acest sens;

·         scoaterea din productie a bunurilor de catre producator

·         invalidarea tranzactiei efectuate;

·         orice alte cazuri in care produsele nu vor putea fi livrate.

5.9 Termenul estimativ pentru livrarea produselor este cel afisat pe site. Termenul exact este comunicat Clientului la momentul plasarii comenzii si confirmarii acestuia de catre producatorii Primas Home , iar Cumparatorul declara ca intelege si este de acord cu faptul ca termenul poate varia in functie de aspecte care tin de furnizorii Primas Home, conditii de transport, timpul de procesare etc.

6. MODALITATI DE PLATA SI PRETURI

6.1 Pretul si modalitatea de plata sunt specificate in fiecare comanda. Pretul de vanzare al produselor este cel in vigoare la momentul plasarii comenzii, este exprimat in EURO si echivalent in LEI, TVA-ul fiind evidentiat atat pentru fiecare produs, cat si pentru toata comanda. Exista 2 modalitati de plata: prin intermediul unui ordin de plata (OP) sau prin intermediul procesorului online de plati, PayU.

6.2 Primas Home isi desfasoara operatiunile in LEI pentru persoanele juridice/fizice din Romania si nu va aplica niciun comision suplimentar si nicio suprataxa pentru tranzactiile aferente comenzilor. Cu toate acestea, avand in vedere ca unele tranzactii pot prezenta caracter international, datorita faptului ca banca acceptanta se poate afla intr-un alt stat, este posibil sa apara anumite costuri pentru Cumparator, ca urmare a schimburilor valutare sau comisioanelor bancare pentru tranzactii internationale, conform Termenilor si Conditiilor agreate intre banca emitenta si consumator. Din acest motiv, daca sumele debitate din contul unui cumparator in legatura cu o tranzactie difera de pretul afisat la momentul platii de catre PayU sau de cel transmis de Primas Home prin e-mail (in cazul platii prin OP), rugam cumparatorul sa contacteze banca emitenta a cardului, pentru a primi mai multe informatii referitoare la comisioanele bancare si costurile de schimb valutar, iar in cazul in care veti intampina dificultati in lamurirea situatiei in raport cu banca emitenta, va rugam sa ne contactati la contact@primas.ro

6.3 Factura fiscala va fi trimisa exclusiv prin intermediul e-mail-ului Cumparatorului.

6.4 Cumparatorul are la dispozitie urmatoarele modalitati de plata pentru comenzile efectuate pe Site: plata cu cardul online sau plata prin Ordin de Plata.

6.6 Primas Home nu este/nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzand, dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de LEI. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai clientul.

7. LIVRAREA BUNURILOR

7.1 Produsele comandate de Client vor fi livrate de catre curierul contractat de catre Primas Home la adresa indicata de Cumparator sau direct de catre personalul Vanzatorului.

7.2 Clientul are obligatia de a verifica corectitudinea informatiilor furnizate cu privire la adresa de livrare anterior validarii comenzii. In cazul aparitiei unor erori la introducerea datelor de livrare (strada, numar strada, bloc, numar, etaj, persoana de contact, numar de telefon) Primas Home nu va fi facuta responsabila pentru imposibilitatea livrarii comenzii. De asemenea, daca sunt necesare orice costuri suplimentare pentru livrare, Cumparatorul le va suporta in integralitate.

7.3 La solicitarea personalului Primas Home, clientul va face dovada identitatii sale si va comunica numarul de comanda. In cazul in care clientul se afla in imposibilitatea receptionarii comenzii, comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta implinita de minim 18 ani si doar in cazul comunicarii numarului comenzii. O comanda nu va putea fi livrata daca un Client nu indeplineste conditiile mai sus mentionate. Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona comanda efectuata pe site si faciliteaza accesul personalului in locatia mentionata in comanda. In cazul in care nu se poate accesa adresa, livrarea nu se va onora, iar costurile vor fi suportate de Client.

7.4 Livrarea se considera a fi indeplinita de catre Primas Home la momentul predarii produselor comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul validarii comenzii.

8. GARANTII SI RETURUL PRODUSELOR

8.1 Garantii

8.1.1 Primas Home respecta in totalitate garantia pentru produsele furnizate care se aplica conditiilor normale de utilizare si este valabila numai pentru produsele achizitionate si platite. In acest caz prevederile Legii 449/2003 vor fi aplicabile. Raspunderea Primas Home, conform prevederilor legale, va fi angrenata doar daca neconformitatea apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. Garantia presupune rambursarea valorii pentru produsele neconforme sau repararea acestora pentru care Clientul notifica Vanzatorul in scris in termenul legal, iar acesta din urma poate inlocui produsele neconforme sau defecte.

8.1.2 Produsele neconforme redevin proprietatea Primas Home in situatiile in care nu pot fi inlocuite sau reparate. Cumparatorul nu poate solicita despagubiri sau alte daune pentru produsele neconforme, iar prin plasarea comenzii isi exprima in mod automat consimtamantul cu privire la una din urmatoarele variante: repararea produsului, inlocuirea produsului sau rambursarea contravalorii produsului/produselor achizitionate in cazul lipsei de conformitate.

8.1.3. Garantia nu se poate aplica in cazuri precum: atunci cand Cumparatorul a intervenit asupra produsului, acesta a fost reparat/modificat,  produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, rugina sau prezinta urme de utilizare in conditii neadecvate, ambalajul nu este cel original si intact , sunt invocate caracteristici sau atribute neconforme asa cum sunt prezentate la art.4.7.

8.2 Dreptul de retragere

8.2.1. In conformitate cu art. 9 alin. 1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in contractele incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative („OUG nr. 34/2014”), clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul, in termen de 14 (paisprezece) zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Cu toate acestea, exista anumite produse care, in conformitate cu prevederile art 16 din OUG nr. 34/2014, nu pot fi returnate. Dintre acestea fac parte si cele ale Primas Home, care sunt produse in exclusivitate conform cerintelor transmise de Cumparator. Returul produselor se poate face numai in ambalajul original.

9. FRAUDA

9.1 Primas Home nu solicita clientilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc.) informatii referitoare la date confidentiale de tip conturi/carduri bancare sau parole personale.

9.2 Clientul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale. Primas Home isi declina orice responsabilitate, in situatia in care un Client ar fi/ este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele Primas Home. Clientul va informa Primas Home asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact indicate mai sus.

10. FORTA MAJORA

10.1 Niciuna din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea sau executarea necorespunzatoare a obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

10.2 Daca in termen de 5 (cinci) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

11. RASPUNDERE

11.1 Primas Home nu poate fi tinuta responsabila in niciun fel in fata niciunui client care utilizeaza site-ul sau continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii.

12. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

12.1 Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Primas Home si Clienti/Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care acest lucru nu va fi posibil, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente de la sediul Primas Home.

12.2 Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

13. DREPTURILE DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

13.1 Continutul site-ului incluzand, dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia, sunt proprietatea exclusiva a Primas Home, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare). Aceste elemente sunt protejate de legislatia relevanta referitoare la respectarea drepturilor de autor si drepturilor conexe, a marcilor, a desenelor si a modelelor precum a brevetelor si modelelor de utilitate.

13.2 Orice reproducere sau reprezentare chiar si partiala prin orice mijloace, realizata fara acordul scris, prealabil si expres al Primas Home este interzisa si ilicita. Nerespectarea acestei interdictii constituie o contrafacere sau un act de concurenta neloiala care angajeaza responsabilitatea civila si penala a autorului sau.

13.3 Punerea in aplicare a hyperlink-urilor de catre orice pagina a acestui site necesita acordul scris, prealabil si expres al Primas Home. Utilizarea oricaror informatii de pe Site in alte scopuri decat cel consultativ, in special in scopuri publice, comerciale sau umoristice, poate face obiectul unor actiuni in justitie.

14. DISPOZITII FINALE

14.1 Depunem toate eforturile pentru a ne asigura ca protejam si respectam confidentialitatea datelor cu caracter personal prin implementarea masurilor tehnice si organizatorice adecvate, in conformitate cu cerintele Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor), ale Legii nr. 190/2018 privind punerea in aplicare a Regulamentul General privind Protectia Datelor si a bunelor practici in materie de prelucrare a datelor.

14.2 Pentru mai multe detalii privind prelucrarea datelor cu caracter personal pe care vanzatorul, in calitate de operator, le colecteaza cu privire la persoana vizata, atunci cand interactioneaza cu site-ul Primas Home, invitam persoana vizata sa acceseze Politica de Confidentialitate.

14.3 Primas Home recomanda tuturor vizitatorilor sa parcurga intreg continutul prezentului document cu atentie, apoi sa adreseze orice tip de intrebare privind intelegerea lui, utilizand formularul din sectiunea „contact”. Se va furniza un raspuns in maximum 30 de zile lucratoare.

14.4 Avand in vedere dispozitiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE, Primas Home ofera clientului posibilitatea de a opta pentru solutionarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, prin utilizarea platformei europene de solutionare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita solutionarea independenta, impartiala, transparenta, eficace, rapida si echitabila, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care isi are resedinta in Uniune si un comerciant stabilit in Uniune.

2021 Copyright Noblesse Group International SRL