1. DISPOZITII GENERALE
1.1 www.primas.ro este
site-ul oficial al Noblesse Group International SRL, cu sediul in Bucuresti, Str.
Sfintilor, Nr. 7, Sector 2, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr.
J40/5397/2019, Cod Unic de Inregistrare: RO14430091, denumita in cele ce urmeaza
“Primas Home”.
1.2 Site-ul are ca scop
asigurarea pentru toti cei interesati de
informatii cu privire la produsele Primas Home , precum si oferirea
posibilitatii plasarii de comenzi online. Site-ul este operat si administrat de
catre Noblesse Group International SRL.
1.3 La momentul la
care vor exista campanii promovate de Primas Home, persoanele interesate vor fi
rugate sa consulte regulamentele aferente acestora, din sectiunea dedicata.
1.4 Accesul la prezentul
site precum si folosirea acestuia sunt permise numai in concordanta cu termenii
si conditiile de mai jos, precum si cu prevederile legale aplicabile.
1.5 In cazul in care
nu sunteti de acord cu conditiile de utilizare ale site-ului, care implica inclusiv
prelucrarea datelor cu caracter personal de catre Primas Home, va rugam sa nu
utilizati acest site.
1.6 Plasarea unei
comenzi prin intermediul site-ului Primas Home semnifica acceptul dumneavoastra
cu privire la prezentul document. Acordul este dublat si prin bifarea in mod
corespunzator la momentul crearii unui cont a casutei aferente mesajului “Prin
inregistrare declar ca sunt de acord cu termeni si conditii”. In cazul in care
vizitatorul sau clientul nu este de acord si/sau nu accepta prezentul document
privind termeni si conditiile va trimite un e-mail pe adresa contact@primas.ro
cu precizarea motivelor si/sau solicitarilor de realizare a modificarilor
intervenite.
2. DEFINITII
2.1 CAMPANIE –
actiunea de a expune in scop comercial, un numar de produse pentru o perioada limitata,
stabilita de catre Primas Home.
2.2 CLIENT – orice
persoana fizica care a implinit varsta de 18 ani sau persoana juridica care
acceseaza site-ul Primas Home, prin crearea si utilizarea unui Cont si care
si-a exprimat acordul cu privire la prezentul document.
2.3 COMANDA –
reprezinta intentia cumparatorului de a achizitiona produse de pe site,
transmisa Vanzatorului, prin intermediul site-ului.
2.4 CONT – sectiunea
din site formata din campuri destinate completarii cu adresa de e-mail si o
parola ce permite Clientului transmiterea Comenzii. Contul contine informatii
despre Client, inclusiv un istoric al comenzilor acestuia.
2.5 CONTRACT –
inseamna prezentul document, Termeni si conditii si stabileste conditiile
generale de vanzare online a produselor de catre Primas Home, precum si
drepturile si obligatiile Vanzatorului si ale Clientului/Cumparatorului si
produce efectele unui contract incheiat la distanta intre Vanzator si
Cumparator, incepand cu momentul transmiterii de catre Primas Home a
confirmarii acceptarii Comenzii.
2.6 COS DE CUMPARATURI
– forma online a cosului compus din totalitatea produselor selectate de catre
Client/Cumparator din site in vederea achizitionarii.
2.7 CUMPARATOR –
Clientul care efectueaza o Comanda.
2.8 COMENZI CLIENTI –
reprezinta totalitatea datelor stocate in legatura cu achizitiile anterioare.
2.9 OFERTE –
reprezinta sectiunea din cadrul contului de client ce contine raspunsul Vanzatorului
cu privire la solicitarea adresata de Cumparator pentru produsele sale si ale
caror detalii referitoare la stoc pot fi afisate doar in urma unei cercetari
efectuate de Vanzator.
2.10 NEWSLETTER –
mijloc de informare periodica utilizat de Vanzator, exclusiv electronic, pentru
a oferi detalii referitoare la produse si/sau la promotii desfasurate intr-o
anumita perioada.
2.11 PRODUS – orice
articol afisat pe site, care in momentul plasarii comenzii este disponibil si
urmeaza a fi livrat catre Cumparator in baza comenzii acestuia. In spatiul
site-ului, produsele se regasesc grupate pe categorii si pot fi afisate
detaliat pana la nivelul de pagina produs, care afiseaza caracteristicile
individuale ale produsului selectionat. Disponibilitatea si restrictiile
aplicabile Produselor comandate din Site vor fi afisate individual pentru
fiecare produs in parte.
2.12 SITE – domeniul
www.primas.ro.
2.13 TAXA DE LIVRARE –
suma pe care Clientul o datoreaza Vanzatorului ca urmare a livrarii produselor
comandate prin intermediul site-ului.
2.14 TRANZACTIE –
incasarea sau rambursarea unei sume rezultate din vanzarea unui produs de catre
Primas Home.
2.15 Primas Home –
Noblesse Group International SRL, cu sediul in Bucuresti, Str. Sfintilor, Nr. 7,
Sector 2, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/5397/2019, Cod
Unic de Inregistrare: RO14430091.
3. CONTINUT
3.1 Site-ul este
specializat in vanzarea online a produselor home deco.
3.2 Utilizatorilor
acestui site le este in mod expres interzis sa foloseasca atat site-ul cat si
serviciile puse la dispozitie prin intermediul acestuia, in scopul incarcarii,
descarcarii, publicarii sau transmiterii oricaror informatii al caror continut
este ilegal sau contrar bunelor moravuri si ordinii publice (de exemplu: este
defaimator, ofensator, amenintator, abuziv, vulgar, obscen, afecteaza dreptul
la intimitate al altor persoane, indeamna la violenta sau la ura rasiala,
etnica ori are un caracter intimidant).
3.3 Prezentul document
stabileste conditiile contractuale aplicabile tuturor achizitiilor efectuate
prin intermediul site-ului Primas Home, in baza si cu aplicarea prevederilor
OUG nr. 34/2014 care transpun la nivel national prevederile Directivei
2011/83/UE a Parlamentului European si a Consiliului din 25 octombrie 2011 privind
drepturile consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.
3.4 Primas Home isi
rezerva dreptul de a modifica continutul, structura si modul de accesare ale
site-ului in functie de schimbarile care au loc cu privire la produsele si
ofertele postate pe site si de propriile proceduri interne. Continuarea
folosirii site-ului prin comandarea si achizitionarea de produse echivaleaza cu
acceptul clientului. In cazul modificarii prezentului document, Primas Home nu
va informa Clientul/Cumparatorul cu privire la acest lucru.
4. INREGISTRAREA CLIENTULUI
4.1 Orice client,
persoana fizica cu varsta minima de 18 ani implinita sau o persoana juridica se
poate inregistra prin crearea unui cont, completand campurile existente pe
site-ul Primas Home. De asemenea, ca regula generala, inregistrarea unei
comenzi pe site necesita, in prealabil, crearea unui cont ce contine date
valide. Prin exceptie, comenzile pot fi plasate si prin intermediul
telefonului.
4.2 In vederea
efectuarii unei comenzi, persoana fizica care a implinit varsta de 18 ani,
respectiv persoana juridica se va inregistra pe site prin crearea unui cont,
indicand tipul contului, tara, nume, prenume, e-mail, telefon si parola
asociata contului.
4.3 In momentul
inregistrarii unei comenzi pe site, cumparatorul isi da in mod implicit acordul
cu privire la modalitatea in care Primas Home ii va transmite detaliile legate
de comanda precum si confirmarea acesteia. Contractul se considera incheiat in
momentul in care cumparatorul va primi confirmarea existentei produselor si
procesarea comenzii prin intermediul e-mail-ului. Inregistrarea pe site, precum
si plasarea unei comenzi implica acordul implicit al Cumparatorului cu privire
la Termeni si Conditii si la modalitatea prin care i se vor comunica de catre Primas
Home detalii legate de Comenzi.
4.4 Clientul este
singurul responsabil pentru consecintele care decurg din utilizarea Site-ului,
precum si pentru orice daune de orice natura, in conformitate cu legislatia
aplicabila in domeniu. Primas Home isi rezerva dreptul de a
restrictiona/suspenda posibilitatea Clientului/Cumparatorului de a plasa
comenzi pe Site, in cazul in care considera ca actiunile acestuia in site i-ar
putea cauza vreun prejudiciu. Intr-o astfel de situatie, clientul/cumparatorul
se poate adresa la adresa contact@primas.ro
4.5 Primas Home poate
publica pe site informatii despre Produse si/sau promotii valabile intr-o
anumita perioada si in limita stocului disponibil. Primas Home isi rezerva
dreptul de a refuza orice comanda din motive legitime.
4.6 Toate informatiile
folosite pentru descrierea produselor disponibile pe site (imagini
statice/dinamice/prezentari multimedia etc.), sunt cu titlu exclusiv de
prezentare si nu reprezinta o obligatie contractuala a Vanzatorului, ci
exclusiv o modalitate de prezentare, avand scop informativ, iar produsele
livrate pot suferi mici modificari fata de produsele si descrierile prezentate
pe site.
4.7.In cazul in care
Clientul considera ca nu are suficiente informatii despre produse sau acestea
sunt considerate incomplete sau neconcludente trebuie sa solicite informatiile
necesare vanzatorului inainte de plasarea comenzii si efectuarea platii . Prin
plasarea comenzii si efectuarea platii , Clientul a inteles si a acceptat
aceste conditii .
5. COMANDA ONLINE
5.1 Pentru a plasa o
comanda online pe site, clientul/cumparatorul trebuie sa parcurga urmatorii
pasi:
5.1.1 Sa se
autentifice, iar in cazul in care clientul nu dispune deja de un cont de client
in site, acesta trebuie sa isi creeze un cont.
5.1.2 Sa adauge
produse in cos prin selectarea butonului “Adauga in cos” ori de cate ori
identifica produse pe care doreste sa le comande imediat. Produsele adaugate
vor fi afisate in sectiunea Cosul meu din partea superioara a site-ului.
Produsele disponibile imediat pentru a fi comandate sunt cele al caror pret
este afisat pe site-ul Primas Home. In cazul in care un produs nu are pretul
afisat pe site-ul Primas Home, acesta nu este disponibil pentru a fi comandat
imediat. In cazul in care Cumparatorul va opta pentru achizitionarea unor
astfel de produse, Vanzatorul va primi solicitarea acestuia, iar ulterior, in
urma verificarilor interne, va comunica pe e-mail Cumparatorului, pretul, disponibilitatea
si termenul de livrare al produsului. In situatia in care produsul este
disponibil, Cumparatorul va fi anuntat in mod corespunzator, iar comanda va fi
in mod automat plasata si pentru acel produs.
Odata
adaugat produsul in cosul de cumparaturi si parcurse toate etapele, inclusiv
inregistrarea platii, comanda este considerata ferma.
Produsele prezente pe
site-ul Primas Home sunt cu titlu informativ si ele pot suferi mici modificari
in realitate. Informatiile cu privire la specificatiile produselor sunt cele
prezente pe site, iar orice informatie sau nelamurire a clientului/cumparatorului,
se solicita inainte de plasarea comenzii.
5.1.3 Sa selecteze
adresa pentru livrare, modalitatea de facturare, sa selecteze modalitatea de
plata (card sau ordin de plata) si, eventual, daca detine un cod pentru
discount sa il introduca (acestea sunt emise de Primas Home si pot fi diferite
in continut).
5.2 In pagina
Comenzile mele, clientul poate sa verifice detaliile comenzii: numarul
comenzii, data, total comanda, status comanda, adresa de livrare si produsele
comandate. Dupa trimiterea comenzii, cumparatorul/clientul va primi confirmarea
comenzii pe e-mail .
5.3 Expedierea
comenzii depinde de disponibilitatea produselor in stocurile furnizorilor Primas
Home sau aflate in productie. In eventualitatea in care apar dificultati de
aprovizionare, daca produsele nu se mai afla in stoc sau nu se mai produc, Primas
Home va avea dreptul de a informa clientul cu privire la acest lucru in maxim 3
zile de la primirea notificarii de la producator. Daca se doreste livrarea prin
inlocuirea produsului, livrarea fara produsul lipsa sau rambursarea sumei
inapoi, clientul/cumparatorul poate solicita acest lucru. In situatia in care
clientul nu poate fi contactat sau nu raspunde contactarii pentru confirmarea
noului format al comenzii, aceasta va fi furnizata prin excluderea produsului
lipsa si prin modificarea pretului in mod corespunzator. Diferenta de bani se
va rambursa clientului in contul confirmat de acesta in maxim 5 zile lucratoare
pe email : contact@primas.ro
5.4 Preturile afisate
pe website-ul Primas Home www.primas.ro pot includ taxa de transport
conform specificatiilor valabile pe site in momentul achizitiei pentru fiecare
produs in parte. Transportul produselor va fi asigurat pana la adresa de
livrare specificata in comanda (in situatia in care este un bloc/cladire de birouri
pana la strada ce asigura accesul la cladire; in situatia in care este o casa,
transportul este asigurat pana la strada unde aceasta este amplasata si care
permite accesul autoturismului/curierului destinat livrarii).
TVA-ul pentru
produsele comandate va fi calculat si evidentiat in mod corespunzator
Cumparatorului/Clientului in cadrul fiecarei comenzi/facturi.
In situatia in care
Cumparatorul/Clientul opteaza si pentru asigurarea montajului de catre Primas
Home, acesta va contacta reprezentantii Primas Home pentru a solicita acest
serviciu suplimentar contracost. Costul montajului reprezinta 5% din valoarea
produselor achizitionate la care se adauga cheltuieli de deplasare si cazare ,
daca locatia este in afara orasului Bucuresti .
5.5 Prin finalizarea
comenzii, clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare
procesului de cumparare, sunt corecte si complete, inclusiv adresa de livrare
si confirma ca a implinit minim 18 ani.
5.6 Fiecarei comenzi
plasate in site i se va atribui un numar unic de comanda, numar care poate fi
folosit in urmarirea si identificarea acesteia. Comenzile pentru produse care
nu au pretul afisat si pentru care urmeaza a fi primita o confirmare
ulterioara, vor primi numar distinct de comanda evidentiat in mod corespunzator
in sectiunea “Comenzi clienti”.
5.7 Comanda odata
plasata si achitata nu va putea fi anulata sau modificata. Cumparatorul declara
ca intelege acest aspect si isi asuma intreaga responsabilitate la momentul
plasarii unei comenzi.
5.8 Primas Home poate
anula comanda efectuata de catre Cumparator, notificandu-l in acest sens prin
orice mijloc de comunicare (telefon, email etc.), fara nicio obligatie
ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa
pretinda celeilalte daune-interese si cu returnarea sumelor in contul din care
a fost efectuata plata in maximum 14 zile, in urmatoarele cazuri:
·
datele furnizate de
catre client/cumparator pe site sunt incomplete si/sau incorecte, si, contactat
telefonic, furnizeaza in continuare date incomplete si/sau incorecte;
·
existenta unui caz de
forta majora, astfel cum este definit mai jos;
·
lipsa produselor in
stoc, cumparatorul urmand a fi contactat in prealabil in acest sens;
·
scoaterea din
productie a bunurilor de catre producator
·
invalidarea
tranzactiei efectuate;
·
orice alte cazuri in
care produsele nu vor putea fi livrate.
5.9 Termenul estimativ
pentru livrarea produselor este cel afisat pe site. Termenul exact este comunicat
Clientului la momentul plasarii comenzii si confirmarii acestuia de catre
producatorii Primas Home , iar Cumparatorul declara ca intelege si este de
acord cu faptul ca termenul poate varia in functie de aspecte care tin de
furnizorii Primas Home, conditii de transport, timpul de procesare etc.
6. MODALITATI DE PLATA SI PRETURI
6.1 Pretul si
modalitatea de plata sunt specificate in fiecare comanda. Pretul de vanzare al
produselor este cel in vigoare la momentul plasarii comenzii, este exprimat in
EURO si echivalent in LEI, TVA-ul fiind evidentiat atat pentru fiecare produs,
cat si pentru toata comanda. Exista 2 modalitati de plata: prin intermediul
unui ordin de plata (OP) sau prin intermediul procesorului online de plati,
PayU.
6.2 Primas Home isi
desfasoara operatiunile in LEI pentru persoanele juridice/fizice din Romania si
nu va aplica niciun comision suplimentar si nicio suprataxa pentru tranzactiile
aferente comenzilor. Cu toate acestea, avand in vedere ca unele tranzactii pot
prezenta caracter international, datorita faptului ca banca acceptanta se poate
afla intr-un alt stat, este posibil sa apara anumite costuri pentru Cumparator,
ca urmare a schimburilor valutare sau comisioanelor bancare pentru tranzactii
internationale, conform Termenilor si Conditiilor agreate intre banca emitenta
si consumator. Din acest motiv, daca sumele debitate din contul unui cumparator
in legatura cu o tranzactie difera de pretul afisat la momentul platii de catre
PayU sau de cel transmis de Primas Home prin e-mail (in cazul platii prin OP),
rugam cumparatorul sa contacteze banca emitenta a cardului, pentru a primi mai
multe informatii referitoare la comisioanele bancare si costurile de schimb
valutar, iar in cazul in care veti intampina dificultati in lamurirea situatiei
in raport cu banca emitenta, va rugam sa ne contactati la contact@primas.ro
6.3 Factura fiscala va
fi trimisa exclusiv prin intermediul e-mail-ului Cumparatorului.
6.4 Cumparatorul are
la dispozitie urmatoarele modalitati de plata pentru comenzile efectuate pe
Site: plata cu cardul online sau plata prin Ordin de Plata.
6.6 Primas Home nu
este/nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar
suportat de client, incluzand, dar nelimitandu-se la comisioane de conversie
valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care
moneda de emitere a acestuia difera de LEI. Responsabilitatea pentru aceasta
actiune o poarta numai clientul.
7. LIVRAREA BUNURILOR
7.1 Produsele comandate
de Client vor fi livrate de catre curierul contractat de catre Primas Home la
adresa indicata de Cumparator sau direct de catre personalul Vanzatorului.
7.2 Clientul are
obligatia de a verifica corectitudinea informatiilor furnizate cu privire la adresa
de livrare anterior validarii comenzii. In cazul aparitiei unor erori la
introducerea datelor de livrare (strada, numar strada, bloc, numar, etaj,
persoana de contact, numar de telefon) Primas Home nu va fi facuta responsabila
pentru imposibilitatea livrarii comenzii. De asemenea, daca sunt necesare orice
costuri suplimentare pentru livrare, Cumparatorul le va suporta in
integralitate.
7.3 La solicitarea
personalului Primas Home, clientul va face dovada identitatii sale si va
comunica numarul de comanda. In cazul in care clientul se afla in
imposibilitatea receptionarii comenzii, comanda va fi lasata la adresa
precizata doar unei persoane cu varsta implinita de minim 18 ani si doar in
cazul comunicarii numarului comenzii. O comanda nu va putea fi livrata daca un
Client nu indeplineste conditiile mai sus mentionate. Clientul trebuie sa se
asigure ca poate receptiona comanda efectuata pe site si faciliteaza accesul
personalului in locatia mentionata in comanda. In cazul in care nu se poate
accesa adresa, livrarea nu se va onora, iar costurile vor fi suportate de
Client.
7.4 Livrarea se
considera a fi indeplinita de catre Primas Home la momentul predarii produselor
comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul validarii
comenzii.
8. GARANTII SI RETURUL PRODUSELOR
8.1 Garantii
8.1.1 Primas Home
respecta in totalitate garantia pentru produsele furnizate care se aplica
conditiilor normale de utilizare si este valabila numai pentru produsele
achizitionate si platite. In acest caz prevederile Legii 449/2003 vor fi
aplicabile. Raspunderea Primas Home, conform prevederilor legale, va fi
angrenata doar daca neconformitatea apare intr-un termen de 2 ani, calculat de
la livrarea produsului. Garantia presupune rambursarea valorii pentru produsele
neconforme sau repararea acestora pentru care Clientul notifica Vanzatorul in
scris in termenul legal, iar acesta din urma poate inlocui produsele neconforme
sau defecte.
8.1.2 Produsele
neconforme redevin proprietatea Primas Home in situatiile in care nu pot fi
inlocuite sau reparate. Cumparatorul nu poate solicita despagubiri sau alte
daune pentru produsele neconforme, iar prin plasarea comenzii isi exprima in
mod automat consimtamantul cu privire la una din urmatoarele variante:
repararea produsului, inlocuirea produsului sau rambursarea contravalorii
produsului/produselor achizitionate in cazul lipsei de conformitate.
8.1.3. Garantia nu se
poate aplica in cazuri precum: atunci cand Cumparatorul a intervenit asupra
produsului, acesta a fost reparat/modificat, produsul prezinta defecte fizice: lovituri,
crapaturi, rugina sau prezinta urme de utilizare in conditii neadecvate,
ambalajul nu este cel original si intact , sunt invocate caracteristici sau
atribute neconforme asa cum sunt prezentate la art.4.7.
8.2 Dreptul de
retragere
8.2.1. In conformitate
cu art. 9 alin. 1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile
consumatorilor in contractele incheiate cu profesionistii, precum si pentru
modificarea si completarea unor acte normative („OUG nr. 34/2014”), clientul
are dreptul de a denunta unilateral contractul, in termen de 14 (paisprezece)
zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Cu toate acestea, exista
anumite produse care, in conformitate cu prevederile art 16 din OUG nr.
34/2014, nu pot fi returnate. Dintre acestea fac parte si cele ale Primas Home,
care sunt produse in exclusivitate conform cerintelor transmise de Cumparator.
Returul produselor se poate face numai in ambalajul original.
9. FRAUDA
9.1 Primas Home nu
solicita clientilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/
etc.) informatii referitoare la date confidentiale de tip conturi/carduri
bancare sau parole personale.
9.2 Clientul isi asuma
intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale
confidentiale. Primas Home isi declina orice responsabilitate, in situatia in
care un Client ar fi/ este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar
pretinde ca este/reprezinta interesele Primas Home. Clientul va informa Primas
Home asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact indicate mai
sus.
10. FORTA MAJORA
10.1 Niciuna din parti
nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea sau executarea necorespunzatoare a
obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau
in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta
majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului
partilor si care nu poate fi evitat.
10.2 Daca in termen de
5 (cinci) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza
fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin
drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte
alte daune-interese.
11. RASPUNDERE
11.1 Primas Home nu
poate fi tinuta responsabila in niciun fel in fata niciunui client care
utilizeaza site-ul sau continutul, altfel decat in limita articolelor ce
constituie Termeni si Conditii.
12. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA
12.1 Prezentul
contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Primas Home
si Clienti/Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care
acest lucru nu va fi posibil, litigiile vor fi solutionate de instantele
judecatoresti competente de la sediul Primas Home.
12.2 Daca oricare
dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza,
aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
13. DREPTURILE DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA
13.1 Continutul
site-ului incluzand, dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate,
imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia, sunt
proprietatea exclusiva a Primas Home, acesteia fiindu-i rezervate toate
drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de
utilizare si/sau publicare). Aceste elemente sunt protejate de legislatia
relevanta referitoare la respectarea drepturilor de autor si drepturilor
conexe, a marcilor, a desenelor si a modelelor precum a brevetelor si modelelor
de utilitate.
13.2 Orice reproducere
sau reprezentare chiar si partiala prin orice mijloace, realizata fara acordul
scris, prealabil si expres al Primas Home este interzisa si ilicita.
Nerespectarea acestei interdictii constituie o contrafacere sau un act de
concurenta neloiala care angajeaza responsabilitatea civila si penala a
autorului sau.
13.3 Punerea in
aplicare a hyperlink-urilor de catre orice pagina a acestui site necesita
acordul scris, prealabil si expres al Primas Home. Utilizarea oricaror
informatii de pe Site in alte scopuri decat cel consultativ, in special in
scopuri publice, comerciale sau umoristice, poate face obiectul unor actiuni in
justitie.
14. DISPOZITII FINALE
14.1 Depunem toate
eforturile pentru a ne asigura ca protejam si respectam confidentialitatea
datelor cu caracter personal prin implementarea masurilor tehnice si
organizatorice adecvate, in conformitate cu cerintele Regulamentului nr.
679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea
datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de
abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia
datelor), ale Legii nr. 190/2018 privind punerea in aplicare a Regulamentul
General privind Protectia Datelor si a bunelor practici in materie de
prelucrare a datelor.
14.2 Pentru mai multe
detalii privind prelucrarea datelor cu caracter personal pe care vanzatorul, in
calitate de operator, le colecteaza cu privire la persoana vizata, atunci cand
interactioneaza cu site-ul Primas Home, invitam persoana vizata sa acceseze
Politica de Confidentialitate.
14.3 Primas Home
recomanda tuturor vizitatorilor sa parcurga intreg continutul prezentului
document cu atentie, apoi sa adreseze orice tip de intrebare privind
intelegerea lui, utilizand formularul din sectiunea „contact”. Se va furniza un
raspuns in maximum 30 de zile lucratoare.
14.4 Avand in vedere
dispozitiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind solutionarea online a
litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr.
2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE, Primas Home ofera clientului
posibilitatea de a opta pentru solutionarea pe cale extrajudiciara a eventualelor
litigii, prin utilizarea platformei europene de solutionare online a litigiilor
(platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a
facilita solutionarea independenta, impartiala, transparenta, eficace, rapida
si echitabila, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile
contractuale rezultate din contractele de vanzare sau de prestare de servicii
online dintre un consumator care isi are resedinta in Uniune si un comerciant
stabilit in Uniune.
2021 Copyright Noblesse
Group International SRL